Min resa

Ange bokningsnummer och e-postadress i fälten nedan så kan du 

  • Reservera plats i vår restaurangvagn "Krogen"
  • Ansöka om ersättning vid försening över 60 minuter
  • Avboka din resa 
  • Lägga till frukost och bagagetransport.
  • Skicka ut dina biljetter igen. Denna funktion innebär även att du får ett separat kvitto med specificerad moms.

Du kan boka plats i Krogen till och med 28 april.

Reser du med våra nattåg till Åre/Jämtland och Österrike så måste du även förboka frukost/meny samtidigt som du bokar bord. På dessa avgångar kan du endast boka bord fram till 24 timmar före avresa.

Sök bokning
Bokningsnummer är 6 eller 7 tecken långt och kan innehålla både siffror och bokstäver.
Du måste fylla i både bokningskod och e-postadress för att kunna hämta din bokning.
Kunde inte hämta bokning. {{misslyckadHamtningMeddelande}} Kunde inte hitta någon bokning på det bokningsnumret och den e-postadress som du angav.
Din bokning är uppdaterad med dina nya tillval.
Din bokning
Denna bokning är avbokad
Bokningsnummer
{{order.salesOrderId}}
Status
{{order.orderStatus.text}}
Distributionssätt
{{order.distributionCode.text}}
Totalt pris
{{order.totalPrice}} kr
Resenärer
  • {{traveller.firstName}} {{traveller.lastName}}
Utresa Avbokad
Avgång
från
Ankomst
till
Restid
Byten
{{outboundJourney.segmentCount - 1}}
{{ti.departureLocation.name}}    {{ti.departureTime.format('HH:mm')}} {{ti.arrivalLocation.name}}    {{ti.arrivalTime.format('HH:mm')}} ({{ti.arrivalTime.format('D MMM')}})

Du kan boka bord i Krogen från 2 månader innan avgång

{{getTableBookingInfo(ti.tableBooking)}}

  • Platsinformation saknas
Tillval
  • {{opt.description}} × {{opt.count}}

{{ti.ticketText}}

Hemresa Avbokad
Avgång
från
Ankomst
till
Restid
Byten
{{returnJourney.segmentCount - 1}}
{{ti.departureLocation.name}}    {{ti.departureTime.format('HH:mm')}} {{ti.arrivalLocation.name}}    {{ti.arrivalTime.format('HH:mm')}} ({{ti.arrivalTime.format('D MMM')}})

Du kan boka bord i Krogen från 2 månader innan avgång

{{getTableBookingInfo(ti.tableBooking)}}

  • Platsinformation saknas
Tillval
  • {{opt.description}} × {{opt.count}}

{{ti.ticketText}}

Övriga biljetter
  • {{item.quantity}} {{item.serviceName}}
Information om resan saknas.
För information om din resa, se separat översänd bokningsbekräftelse från Snälltåget.
Undrar du något om din resa till eller från Tyskland? Mer information finns på snälltåget.se/tyskland.

Det finns en pågående ombokning för denna bokning. Vill du fortsätta eller avbryta ombokningen?

Bekräftelsen har skickats till {{order.orderPayer.emailAddress}}.
Den här bokningen går inte att boka av på webben. Kontakta oss på mail: snalltaget@snalltaget.se.
Den här bokningen går inte att boka om på webben. Kontakta oss på mail: snalltaget@snalltaget.se.
Din avbokning har nu genomförts. Har du en ombokningsbar biljett som avbokats i tid får du ett värdebevis skicka till din mail. Har du en återbetalningsbar bilejtt har återbetalning nu genomförts och pengar har skickats till ditt bank- eller paypalkonto.

Biljetter till Snälltåget, köpta på Snälltåget.se är ombokningsbara eller återköpsbara fram till 24 timmar före avresa. Har du köpt en egen kupé gäller sju dagar före avresa. Har du köpt en biljett inom 24 timmar eller en egen kupé inom 6 dagar före avresa går den inte att omboka eller återköpa. Avbokar du en ombokningsbar biljett kommer du att få ett värdebevis som gäller i 180 dagar som kan användas för att köpa en ny resa.

Har du köpt en resa via en researrangör, t ex SkiStar, Alltime Travel, Grøn Rejs, Nortlander eller Slopetrotter gäller andra villkor för att avboka eller ändra sin resa.

Du kan ansöka om ersättning av försening först när samtliga resor i bokningen är genomförda.